lördag 31 december 2011

Gott Nytt År...

Vilken trevlig kväll, det var en av bästa kvällerna någonsins, såppas mysig.
Barnen fick göra vad dem ville, men i stället för att springa runt som galen var de snälla och dottern bad att kunna lägga sig vid 20:20, "Jag vill inte längre leka, kan du lägga mig, pappa?" Hallå.....- det är inte min dotter! Vi åt raclette, inte populär i Sverige men däremot i Tyskland, drack alkoholfri bubbel, lekte hur många lek som helst, jag var i stort sett alla djur, häxan, prinsen och vad vet jag... I motsats till på vanliga vardagar har jag även upplevd kl. 00:00! Prosit, vilken härlig början av det nya året, så intimt, så mysigt, så lugnt dock intensivt.




1 kommentar:

  1. Gott Nytt År!
    Så roligt att även jag kan förstå vad du skriver :)
    Låter som ni haft det mysigt över nyåret, så härligt!
    Ni är mer än välkomna att titta till oss i nya huset :)
    /Sofi, Lotta å Alli

    SvaraRadera